RSS 2.0

Snö snö och mer snö
Datum: 2010-02-17 Tid: 14:22:30 Direktlänk Allmänt Kommentarer (5)

Jaha då ska det bli snö kaos imorgon igen. Jag har inget emot snö men snön ska ju smälta också vilket resulterar i massa blask. Tycker det är roligt att se alla som klagar över snön, det är antagligen samma personer som i vanliga fall klagar över att det är för lite snö på vintrarna och att det var bättre förr för då kunde man åka pulka ända in i Maj. Sen har vi alla bilister här nere i södra Sverige som aldrig lär sig att anpassa sin körning efter väglaget och kör av vägen, krockar mm. Samma sak varje år när första snön kommer. Men det blir väl så när man sitter i sina nya bilar med antisladd system och dyligt att man tror att man är säker och inte kan köra av vägen. Falsk säkerhet skulle jag säga.  Sen är det kul för barnen att kunna gå ut och leka i snön så alla vinter hatare kan väl glädjas för deras skull istället. Snön får 5 toasters av mig. Mycket roligt.
Kommentarer:
JessiCa
Datum: 2010-02-17 Tid: 17:26:55 URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Snö är mysigt, även om det är snökaos varannan dag nu, jag gillar det. Och ingen av oss har ju bil och jobb och sånt att ta oss till nu heller, ni har bara dagiset, och jag tror ju att AliCia gillar snön, och jag har Hero att gå ut med, som är tokgalen i snön. :)



Vi svenskar klagar alldeles för mkt, är det vinter och ingen snö, då klagar vi, är det snö, då klagar vi på för mkt snö, är det jävligt kallt, då klagar vi, är det milt, då klagar vi på slask.

På sommarn klagar vi om det regnar, då regnar det helt plötsligt för mkt, är det jättevarmt, då klagar vi för värmen, är det svalt, då klagar vi för det...



Vi kan nog aldrig vara riktigt nöjda, men tacka fan för att jag/vi ändå inte är dom som gnäller och klagar över snön! :)

johanna
Datum: 2010-02-17 Tid: 20:13:33 URL: http://johannahansson.blogg.se/

NEJ INGEN SNÖ :D

Carolina
Datum: 2010-02-25 Tid: 13:09:45 URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Hur är det? Tänkte bara säga att jag gillar din blogg :)



Följa varandra på bloglovin'?

Anonym
Datum: 2010-02-25 Tid: 18:07:13

hej, fin blogg:) kolla min blogg och kommentera vad som kan bli bättre :D TACK:D

KLARA
Datum: 2010-02-25 Tid: 19:31:50 URL: http://missprincessa.blogg.se/

KAN DU GÖRA EN DESIGN ÅT MIG???


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback