RSS 2.0

Är man gammal...
Datum: 2010-03-03 Tid: 16:58:36 Direktlänk Allmänt Kommentarer (3)

Då man seriöst överväger att köpa broddar? Broddar= dubbar som man spänner på skorna för att inte halka. Här ute är det is kana hela vägen ner till affären. Inte nog med att det är enda vägen till affären utan det är en relativt brant backe också. Sånna saker har aldrig bekymrat mig förr men jag har plötsligt fått en konstig rädsla för att halka. Jag menar man vill juh inte ligga där å sprattla i backen alldeles sönder bruten. Kan jag ha fått men då min sambo för några år sedan höll i mig för att inte trilla? Det som hände var att hon halkade och drog med mig i fallet så jag satte mig på hennes stålhätta med full kraft :) Kunde knappt gå på 2 veckor efter det. Jaja nog om mig.
Kommentarer:
Johanna
Datum: 2010-03-04 Tid: 13:35:57 URL: http://johannahansson.blogg.se/

haha ja du är ju närmare 30 :o haahhaha

Stina :)
Datum: 2010-03-05 Tid: 13:03:36 URL: http://stinaagunnarsson.blogg.se/

Snygga designer du har! :d Men om jag typ skulle fråga dig om du kan göra en desig till mig, skule du göra det då? :)

Stina :)
Datum: 2010-03-08 Tid: 21:21:12 URL: http://stinaagunnarsson.blogg.se/

Dålig updatering? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback