RSS 2.0

Lilja Gästbloggar
Datum: 2010-01-23 Tid: 21:50:31 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

First time.

Som jag bloggar. Första och förmodligen sista. Föredrar att INTE låta världen få reda på vad jag tycker och tänker. Det fanns en gång.... Privatliv.....Snipp snapp snutt, så var sagan slut........

Så vi låter detta bli en engångsgrej. För er och för min skull. :)

Och och... Idag har Mathias och Andreas vart och slängt skräp, inhandlat mat och alkohol och dessutom spelat ps3. Det ni! - effektivitet på hög nivå!

Jag vill även stolt meddela att idag, lördagen den 23 Januari, är det tre veckor och två dagar sedan som jag rökte sist. 1050 kr i sparbössan tack vare detta! Några månader till så har jag skaffat mej ett nytt hallgolv. Me like.
(att jag fortfarande snusar får stanna mellan dej och mej)

Nu är E:k inne med Fis som gapar och skriker, drömmer väl antagligen mardrömmar om ballonger.
Mathias spelar ps3 av någon form. Man skall döda något.
Andreas sitter och tittar på, från 2 dm avstånd. Så han skall kunna se vad Mathias dödar. Intressant spel det där.

Jadu, Nu kan jag inte komma på någonting mer att skriva. Det är ett under för mej hur alla ni bloggare kan skriva tre-fyra inlägg/dag. Jag lyfter på hatten för er. Jag kan med all säkerhet säga att jag inte hade lyckats med denna bedrift ens om jag försökte. Som sagt. Jag nöjer mej med att gästblogga... En gång.

Ha en fortsatt trevlig kväll // Lilja


Kommentarer:
Johanna
Datum: 2010-01-23 Tid: 22:36:51 URL: http://johannahansson.blogg.se/

Äsh skärp dig :) du borde skaffa dig en blogg, du skriver ju så hmm, vad ska man säga, rogivande :)

Johanna
Datum: 2010-01-25 Tid: 23:07:13 URL: http://johannahansson.blogg.se/

vi vill ha uppdatering.. vi vill ha uppdatering!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback