RSS 2.0

Mitt Första Inlägg Någonsin
Datum: 2010-01-16 Tid: 16:47:21 Direktlänk Allmänt Kommentarer (2)

Jag sa för ett tag sedan att jag aldrig skulle skriva blogg men ändå sitter jag här nu. Att jag skulle skriva blogg var för mig lika otroligt som att jag och min barndomsvän en dag skulle sitta ner och diskutera dagisplatser och gå ut med barnvagnar vilket nu för tiden är vanligt förekommande sysslor. Vad jag ska skriva i bloggen har jag inte den blekaste om ännu men tänkte skriva ner mina tankar och funderingar om olika saker som dyker upp istället för att tjata hål i huvudet på folk i min omgivning. Efter påtrycknigar från min syster som kräver att jag ska vara aktiv inläggsskrivare så ska jag försöka skriva något varje dag men vi får se hur det blir. Den som läser får se.
Kommentarer:
Johanna
Datum: 2010-01-16 Tid: 17:17:06 URL: http://johannahansson.blogg.se/

Yeeeey det var på tiden :)

JessiCa
Datum: 2010-01-16 Tid: 19:12:45 URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Hehe helt klart!

Det var väl inte så svårt att komma på något att skriva? =)

Du SKA vara aktiv, that´s it! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback