RSS 2.0

Söndag...
Datum: 2010-01-17 Tid: 09:58:54 Direktlänk Allmänt Kommentarer (3)

Finns det något tråkigare än Söndagar? Imorgon blir det Måndag och ny vecka med möten, jobb sökande och massa ansvar. Men men får man bara Måndagen att gå så rullar resten av veckan på ganska fort så det blir Lördag igen så man kan ta det lugnt och koppla av. En tanke som surrar mycket i mitt huvud just nu är jordens påstådda undergång år 2012. Nej jag har inte fått det från filmen med samma namn utan hört om det från en rad andra källor och efter det sökt efter fakta. Det finns mer bevis för att det verkligen kommer att hända än bevis emot. Ni som vet vad jag pratar om får gärna komma med egna funderingar och synpunkter på området. Ni som tror att jag är galen kan söka på "2012" på google och youtube. Kolla gärna på conspiracy theory med jessie ventura där han får reda på hur USA´s elit bygger hemliga bunkrar som skydd mot katastrofen 2012 där dom rika kan köpa en plats. Meningen är väl att eliten å dom rika ska överleva och skapa en ny elit civilisation. Jaja nog om detta.
Kommentarer:
Johanna
Datum: 2010-01-17 Tid: 13:23:09 URL: http://johannahansson.blogg.se/

Söndagar är mys :D

lilja
Datum: 2010-01-17 Tid: 22:16:17

Jösses, har du börjat nu med?? det är ju värre spridning på detta än vinterkräkis! ;)

Ande
Datum: 2010-01-18 Tid: 07:43:54 URL: http://aandee.blogg.se/

Hehe japp det är en pandemi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback