RSS 2.0

Tristess...
Datum: 2010-01-19 Tid: 17:25:44 Direktlänk Allmänt Kommentarer (4)

Idag har det hänt absolut inget intressant alls. Vissa dagar är bara för dryga. Hade det inte vart för vår dotter hade jag nog helst sovit bort dagen. Det är verkligen illa när man ser fram emot att diska för att få något att göra :) Mina köttbullar blev ioförsig mycket goda idag. Det blev sånna köttbullar man bara får till en gång på hundra hehe. Makaronerna blev visserligen överkokta å sliskiga. Totalt får min mat 3 toasters av 5 :) Nog med dynga nu. Hoppas morgondagen har något intressant att bjuda på.
Kommentarer:
larry
Datum: 2010-01-19 Tid: 17:32:55

skulle vara kul och få en bild på makaronerna.

Ande
Datum: 2010-01-19 Tid: 17:56:32 URL: http://aandee.blogg.se/

hehe kanske skickar bild på msn via web cam :P

JessiCa
Datum: 2010-01-19 Tid: 20:02:23 URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Haha, du är tokig! :)

Dina kirrebullar är alltid goda, så klaga inte på dom. =D

JessiCa
Datum: 2010-01-21 Tid: 09:20:07 URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

App app app, dålig uppdate vare här ja, skärpning på dig brooooor =D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Läs innan du kommenterar:

Mina designer på bloggen är gratis, men bara en person
får den. Jag kan tänka mig att göra beställnings designer,
men bara om jag tycker att idén verkar rolig och
intressant att göra.

Reklam / Spam raderas

Skriv eran blogg adress så svarar jag där,
annars svarar jag här om inget annat anges.

E-post? Det finns en ikon längst upp i bloggen om
du hellre vill kontakta mig via e-post

Läs igenom kommentaren innan ni trycker på skicka,
Så att allt är rätt ifyllt



Trackback